UMAWIANIE WIZYT
1. Wizyty odbywają się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu.
2. Wizytę można umówić przez stronę krokdozmiany.pl w zakładce rezerwacja lub telefonicznie (tel. 735 665 423). Rezerwacji przez system rezerwacyjny na krokdozmiany.pl można dokonać całodobowo. Rezerwacji telefonicznej można dokonać od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 18.00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Warunkiem umówienia wizyty jest podanie przez klienta jego numeru telefonu, a w przypadku rezerwacji na krokdozmiany.pl także adresu e-mail, które będą wykorzystywane wyłącznie do komunikacji centrum z klientem w związku z realizowaniem usług.
4. Wizyty wymagają opłacenia w ciągu 1h od rezerwacji terminu.
5. Wizytę można opłacić podczas rezerwacji przez stronę internetową za pośrednictwem serwisu Przelewy24 lub na konto bankowe:
nr rachunku: 88 2490 0005 0000 4530 6782 7785 (Alior Bank)
tytułem: nazwa usługi + data wizyty
6. Nieopłacenie wizyty w ciągu 1h od rezerwacji terminu skutkuje odwołaniem wizyty. Klient zostanie poinformowany o odwołaniu wizyty za pośrednictwem e-mail lub sms.
7. Terminy regularnych wizyt są ustalane bezpośrednio ze specjalistą. Taką wizytę należy opłacić do końca dnia, w którym odbyła się poprzednia wizyta.
ODWOŁYWANIE WIZYT
8. Odwołać lub przełożyć umówione spotkanie można ( bez żadnych konsekwencji) nie później niż 24 godziny przed planowaną wizytą.
9. Wizytę można odwołać:
-
-
- anulując wizytę przez system rezerwacyjny na krokdozmiany.pl
- wysyłając sms na numer: 735 665 423
- dzwoniąc na numer: 735 665 423 (ta opcja jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 18.00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy)
-
10. Opłata za wizytę odwołaną nie później niż 24h przed planowaną wizytą zostaje zwrócona w całości.
11. W przypadku niestawienia się na umówioną wizytę lub odwołania jej zbyt późno (mniej niż 24h przed wizytą) klient ponosi koszt w wysokości 50% należności za wizytę. Klientowi przysługuje zatem zwrot jedynie 50% wniesionej opłaty.
REALIZACJA WIZYTY
12. Wizyty rozpoczynają i kończą się punktualnie.
13. Jeśli klient przybywa wcześniej, oczekuje w poczekalni na ustaloną godzinę lub zaproszenie do gabinetu.
14. Prosimy w miarę możliwości o nieprzychodzenie do centrum wcześniej niż 10 minut przed umówioną godziną wizyty.
15. W przypadku spóźnienia klienta na wizytę czas jej trwania nie ulega wydłużeniu i nie wiążę się to ze zmniejszeniem opłaty za wizytę. W sytuacji, gdy wizyta zostaje opóźniona z powodów zależnych od specjalisty, czas jej trwania zostanie odpowiednio wydłużony w trakcie bieżącego lub kolejnego spotkania, w zależności od możliwości każdej ze stron.
16. Specjalista może odmówić lub przerwać świadczenie usług osobie, która jest pod wpływem alkoholu, środków odurzających, zachowuje się agresywnie lub w jakikolwiek sposób zagraża specjaliście bądź innym osobom przebywającym w centrum. W takiej sytuacji klientowi nie przysługuje zwrot opłaty za wizytę.
17. Wizyta osoby niepełnoletniej odbywa się po uzyskaniu pisemnej zgody rodzica/prawnego opiekuna. W przypadku nastolatków powyżej 16 roku życia wymagana jest również pisemna zgoda nastolatka.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
18. Klient umawiający się na wizytę w centrum terapii i rozwoju Krok do Zmiany jest zobowiązany zapoznać się z niniejszym regulaminem, który jest dostępny na stronie internetowej oraz w poczekalni centrum.
19. Umówienie się na wizytę jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu, a przyjście na wizytę jest wyrażeniem zgody na świadczenie wybranych usług.
20. Zastrzega się prawo do dokonywania zmian regulaminu.